Trochę falowały mi obroty więc zacząłem
szukać nieszczelności. Profilaktycznie wymieniłem gumę pomiędzy przepływomierzem a przepustnicą, ponadto króciec przyłączeniowy węża który idzie od krokowca do kolektora - najzwijmy to odmą. Potem chyba udało się zrobić adaptację i samochód juz nie faluje na pb. Teraz muszę od nowa pozbierać mapy i ustawić gaz bo sądze że to wina właśnie lpg była.
W przyszłości wymienię lambdę bo ta chyba zdechła - stoi na 1V. A powinna pracować w 0-5V.
Końcówka przyłączeniowa:
Dostawcy usług z zakresu hydrauliki siłowej często oferują szeroki zakres prac, od prostych napraw po kompleksowe przeglądy i modernizacje systemów. Na https://hydro-dex.com/ można znaleźć informacje na temat pełnego zakresu usług, które mogą wpłynąć na poprawę wydajności maszyn hydraulicznych w wielu sektorach przemysłu.
OdpowiedzUsuń