niedziela, 6 kwietnia 2014

Wymiana płynu wspomagania e36

Czytałem i szukałem, często źródła podawały sprzeczne informacje, ostatecznie padło na DEX III. Pierwsza wymiana już zrobiona, teraz zrobię parę kilometrów i znów wymienię. Trudno jednoznacznie stwierdzić jakieś różnice w działaniu wspomagania, skoro przed wymianą też działało bez zarzutów. Może druga wymiana coś pokaże.
Dostęp nie jest łatwy, szczególnie odkręcanie obejmy zbiorniczka filtra czy jest mocowanie do postawy.
Potem wyjęcie zbiorniczka tylko dołem, koła w lewo i jakoś wyjdzie. Ja jeszcze zdjąłem jedno mocowanie stabilizatora, czyli metalową obejmę a guma została.
Po próbach usunięcia starego płynu przez kręcenie kierą w lewo i prawo zalałem nowego niecały litr.
Stary płyn to śmierdząca metalicznie smoła. To ma być longlife olej???
Zbiorniczek jest teraz suchy i ma nowe opaski. Oby tak pozostało.










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz